Alparslan0210 Bide anatomik yapı yanı belki doğuştandir belki stresten ama çok düşünmemeye çalış Doktor ne verdi bilmiyorum da düzenli kullan istirahat et bol su iç bide çok kısalık olursa dikiş falan atıyorlar diye duydum senin öyle değil herhalde sen kendini şartlama erken doğum olur diye hiç birsey olmaz Allah’ın izniyle dinleneceksin banada ciğer geliştirici yaptı sancılarım çıkıyordu hissetmediğim 100 lerde falan enfeksiyondan yattım sende gelirsin 38 lere belki 40 a belli olmaz