dilanisik canım bende 6+5im. Bende aynı sekılde kahverengı lekelenmeler meydana geldi doktoruma soyledıgımde progestan adında bır ılac verdı ve sureklı dınlenmem gerektıgını soyledı. Bu durum kendımıze dıkkat etmemız gereken birşeymiş. Sakın iş vs yapma şuanda dediğin gibi bebek yerlesmeye calıstıgı ıcınde olma olasılıgınolabılıyormus bazı kadınlarda doguma kadarda surebılıyormus. Ihmal etme doktoruna danıs kesınlıkle hepımız sag saglım saglıkla alalım bebıslerımızı kucaklarımıza ınsallah🤍