Ryhnylmz Leyla_Alexandra ben de 1900 gram doğmuşum benm çocuk da cılız mesela şu an 😌 biz de 30 olcaz 2 güne inşallah 29 da gitmiştim 1250 ydi
Guguk Leyla_Alexandra He de geç hiç bozma sinirini senden bebeğinden kıymetli değil kimsenin lafı ... sağlıklı olsun yeter ☺️
C_rabia Canim benimde oglum ayni haftada tam 2020 gramdi, banada hep az dedileri morelimi bozdular.. Yarin suni sanciyla dogumum baslatilcak 40+1’de ve bebegim suan 4200 gram gorunuyor, yani hic morelini bozma takilma 😊
Leyla_Alexandra Bilge03 evet 🙄😂 yükardakı yorumda ufak yerine küçük yazmışım 😂 türkçem çok iyi değil kusura bakmayın 🤷🏼♀️😁
Nrslbkc @Ryhnylmz benim bebeğimde 29 da 1250 demişti şimdi 31+5 randevum 33 te ne kadar olucak merak ediyorum bende
Ryhnylmz Nrslbkc ben de sürekli merak ediyorum her hafta gitmek istiyorum inşallah kilo almıştır bebeklerimiz bizim 30 olcak yarın bi de erken doğum olur diye korkuyorum böbreğimde problem var o yüzden bi an önce büyüsün 😥
Defdef Leyla_Alexandra alakası yok canım benim bebeğim 2500 kilo doğdu ben ne yaptıysam kilo almadı doktor yapıcak bişey yok minyon olucak dedi şimdi 8 aylık gayet sağlıklı ve olması gereken kiloda millet konuşur durur boşver zayıf diye de üzülme çabuk toparlanıcak annesi ❤
Leyla_Alexandra Defdef inşallah canım doktorum da öyle dedi zaten 2.500 oldu mu kilosu doğuma hazır olacaksınız diyor .. daha da 34 haftalığız bir kaç hafta içinde inşallah 2.500 bizde ulaşırız
Misskokulumm Guguk biliyorum canm -+500 yazıyor ultrason fotosunda da zaten normalde süt içemiyorum ben en azından süt içmiş oluyordum yorumun icin tesekkur ederim 🤗
Guguk Misskokulumm ben de ağzıma süt vurmuyorum yoğurt ye peynir ye kafana takma demişti doktor sen bilirsin ama faydalı bişe alcam diye yanında zararlı bişe almaya bence gerek yok
Sumeyye_g Leyla_Alexandra ay canım boşver ne dinliyorsun onları millet artık şişman bebeklere sağlıklı gözüyle bakıyor bırak doktorunu dinle sen bence gayet güzel kilosu duyduğum bu haftalarda hep böyle kiloları