Gzd_ oznur112 ebebek markası olan baby&plus aldım bugün geldi kargoyla baya kullanışlı gözüküyor Bence memnun kalıcam gibi ama özel araç olmayanlar için biraz zor olabilir kapatması filan fakat zaten kapanmada biniyor genelde bebekliler
Ervam_0202 oznur112 ne alırsanız alın travel almayın sürüş evet çok iyi ama bence almayın tek başınıza çok zor hafif pratik bebek arabalarına bakın benim kız 11 aylık benim dört tane var 🤷🏻♀️
SusamTanesi61 Kanz proxima plus aldım. Kullanmadım daha ama fonksiyonları yönünden gayet güzel bi araba.
Deryatayfur2 Yoyko city seyahat sistem almayı düşünüyoruz canım tek elle katlanabilme özelliği cezbetti bizi biraz 😇