deletedmom2626 Doktorm bana kesin yap şeker varmı yokmu sende ve bebekte bakmamz lazm dedi. Yapsam mı acaba
Guguk deletedmom2626 doktor kesin demiş sen burda başkalarına yapsam mı acaba diyorsun. Sence cevap ne?
04052016mh deletedmom2626 bence kesin yap karşı komşumda gebelik şekeri varmış ve bebek 8.ayda zorlamış anneyi tansiyon sorunu yaratmış şeker ve sonucunda yüksek tansiyon ve şekerden gebelik zehirlenmesi başlamış 8.ayda doğum yapmış . Şekeri olduğunu bilmese böyle birşey de bilemezdi
deletedmom2626 Elifboztug peki nasıl olduğunu biliyormusun bana hastane 80 tl dedi üçretini buna o sular dahil mi onu extradan bizmi alıyoruz
deletedmom2626 Elvintos peki nasıl olduğunu biliyormusun bana hastane 80 tl dedi üçretini buna o sular dahil mi onu extradan bizmi alıyoruz
Eslemcsr deletedmom2626 bence yaptir şekerin varmı yokmu seker çıkarsa yoksa allah korusun bebeğe zararı var sana olmaz pek bide sağlık ocağında yapiyorlar ücretsiz
Elifboztug deletedmom2626 özelse evet ama devleti bilmiyorum 1 saat arayla 3kez alip takip ediyor sonra doktorun sonuclara göre varsa eger diyet doktoruna yönlendiriyor ben insülin kullaniyorum suan normalde diyabet hastasıyım insallah yuksek cikmaz sekeriniz 🙏
Elvintos deletedmom2626 ben devlette yaptırdım inanılmaz rahat geçti verdikleri su da elmalı gazoz tadında hiç rahatsız etmedi. Özelde nasıl bilmiyorum ama boş yere ücret vermeyin devletin karsıladıgı basit bir tahlile
deletedmom2626 Guguk senli benli konuşmayın da benimle öncelikle. Doktorm bana boğmaca aşısı bile yaptır dedi herseyin özelini iyisini hepsini yap diyor. Burada bir çok insan asla yapmayın dedi diye soruyorum.
Guguk deletedmom2626 senden benle senli benli konuşmuşsun hanımefendi hazretleri bilemedim pardon. Burdaki insanlara bakarsan bu postun sonunda kafan epey karışır allah yardım etsin sana
Eslemcsr deletedmom2626 evet ben geçenlerde şeker yükleme tastimi yaptim sadece glokoz şurubunu eczaneden aliyon gerisi ücretsiz yapiyolar sağlık ocağında
kubrauzn bana doktorum yaptır demedi aylık kan tahlilimde falan bakılıyo ondan heralde şeker testi doktora göre gereklilik gösteriyo galiba size kesin yaptırn demiş 🤷🏻♀️
deletedmom2626 kubrauzn evet bana tavsiye etti. Ama 88 tl işte ücreti bu ayda yalan yok hiç para kalmadı 😏 hani acaba sağlık ocağı yada devlet yapar mı
Tusubasa deletedmom2626 devlet hastanesi bu testleri ve verdikleri içeceği karşiliyor devlet hastanesinde yaptirabilirsuniz
Guguk Elvintos cnm deme kız senli benli konuşana bile kızıyo seni şikayet eder 😂 hanımefendi de lütfen
Ftszgn Ben yaptırdım doktorum kesinlikle yapicaz dedi cpk şükür seker çıkmadı, ama yaptirmamiz gerekir gizli seker varsa tehlikeli. Inanın hic bi zarari yok ac karna 2 dilim ballava yediğinizi düşün 🤗