Meleeekk normal uzun kollu takımlardan aldım ince yani öyle kadife falan tam kışlık şeyler almadım zaten yelek ve ince battaniyeleri bar üşüdüğünü hissedersem onları da kullanıcam mayıs sonu olcak dogumum ama ilk 40 gün uzun kollu giydiricem şahsen çünkü sıcak olsa bile onlar hassaslar🥰