Duyguaydin81 Hasretimm çok silik görünüyor canım bence var ama varsada daha çok miniktir kan testi yap bakalım ne çıkıcak ☺️☺️
Pcoslubiranne Hasretimm kurumadan mi cektiniz dagilmis kirmizilik var biraz ama.cizgi de var.9 gün gecmeye baya koyu.çikmaliydi geç dollenme olabilir.Hemen kan verin derim.
DiplomaliEvHanimi Hasretimm canim bende 5ocakda adet olacaktim olmadim 9unda kan verdim negatifti. Bu kadar gecikmeye hafif silik o zaman yenidir seninde. Acaba benimkide yeniydide 4.gunde ondanmi cikmadi 🥺
Hasretimm Duyguaydin81 evet cuma gunu yapicam insaallah cumartesi yapmistim test cikmamisti bugun boyle cikti