Liliz Kızlar size bir sorum olacak progestan kilo aldırıyor mu deneyimleyen oldu mu acaba ? Öncelik bebeğimin sağlıgı ama suanda cok ıstahımın olmamasına ragmen kendımı cok şiş hissediyorum o mu yapıyor acaba merak ettim.
Sumeyyegrbz Liliz ben 2 aydır kullanıyorum. Kilo almadım hiç. 1 ay günde 2 kere kullandım. Son 1 aydır sadece akşam kullanıyorum.
kitapkurdu Liliz ben 5 aydır her gece kullanıyorum. 23.haftadayım daha hiiç kilo almadım. İlk haftalarda şişkinlik olur o ayrı mesele. Zamanla geçer
Damla123- Liliz yeni hamile olduğun dönemlerde şişkinlik oluyor geçer yakında canım inşallah progestan bende başından beri kullanıyorum 18+5 ama iki kilo aldım sadece
Sumeyyegrbz Gaz yapıyo fazlasıyla onun şişliği olabilir. Yani bende ki etkisi o şekilde ama sizi bilemem.
Liliz Assenaa sanırım süreklli yatmamla alakalı öyyle hissediyorum . sadece yemek yıyebılıyorum kalkıp o yuzden galıba bakalım anlarım ılerleyen gunlerde bende :) teskkur ederım canım