kalbenbebek Arkadaşlar ben tıp 2 diyabet hastasıyım ve 16+2 haftalikda gebeyim. Aranızda benim durumumda olan,doğum yapan varmı. Çok tedirginim. Şekerim bazen çok yükseliyor engelleyemiyorum. Sizler nasıl besleniyor sunuz ?
Elifboztug kalbenbebek 37 haftama giricem bitmiyo günler korkuyorum sekerim yükselicek diye diyet uyguluyorum 7kg verdim simdiye kadar sağlıksız beslenmeyi özledim yeminle 😕
kalbenbebek Elifboztug çok sukur siz bitirmiş sayılırsınız. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Bende bı o günlere gelebilsem. Bebeğe zarar verdimidiye çok korkuyorum. Sizin şekeriniz kaclarda seyrediyor.
Elifboztug kalbenbebek bitiyor bitmesine hic zaman geçmiyor gibi aç 95 tok degisiyo ama en yüksek 135 oluyo
kalbenbebek Elifboztug Ben insülin kullanmama rağmen bazen tokluklarim 160 buluyor. Acliklarim genelde iyi 85. Birde yüksek tansiyon var. Kazasız belasız atlatsaydim su süreci