Merhaba Anneler ve Anne adayları;🌸
Mart 15 gibi doğumun gözüküyor fakat göğüs uçlarım yok. Hamile kalmadan önce de yoktu şuan için de yok. Bu şekilde göğüs ucu olmayan anneler bebeklerini nasıl emzirdiler ? Alınması yapılması gerekenler nelerdir? Tecrübeli olan annelerden bilgi almak isterim. Bu durum beni çok düşündürüyor,bebeğimi emziremem diye 😔 Doğumdan önce de yapılacak şeyler var mı ? Fikirleriniz ve düşünceleriniz için şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻🥰