Merhabalar bayanlar ben 21+3 haftalık hamileyim sağlık ocağı bana bebeği ilk hissettiğinde gel demişlerdi bir kaç haftadır hissediyorum bugün gidip aşı oldum ama kalp atışlarını dinlemediler bu forumda tetanoz aşısı yapmadan önce dinlediler diyenler oldu ben sordum ama yok dediler birşey olmaz değil mi tedirgin olmadım değil açıkcası