Aturkk Kızlar bebeğim iri bebek muhtemelen 4 kg civari dogacak tulum takımı gördüm ve cok begendim ama sadece 62 cm kalmıstı yani 3-6 ay için sizce büyük olurmu hastaneye götürüyümmi giyebilirmi acaba 🤔
Guldenece_2525 Aturkk çok büyük olacağını sanmıyorum canım tulum 62 cm,bebekte iri diyosun 50,52 cm doğsa çok fark olmuyor bence
Ipek86 Aturkk 50-52cm bebege 0-1 ay yani 50 beden oluyor rahatlikla, 3500gr-4000gr bebegede 56 beden oluyor.. Yani 62 beden tulum alirsan muhtemelen büyük gelebilir ama yine belli olmaz, 62 yazarda etiketinde ama biraz ufak kalipdir
tambirminnos Aturkk canim anca olur çok fazla küçuk almayın eltimin oğlu 4.5 kg 55 cm doğdu hastane çıkışlarini giyemedi
Aturkk tambirminnos benım ilk kızımda 4.300 dogdu onada zor giydirmistik hastane cıkısını e doktorum bunada iri bebek dedi masallah olur diye düsünüyorum ya
_tugce Aturkk canım benim oğlum 4100 gram 50 cm doğdu şuan 41 günlük 56 cm ama 62 cm lik tulumları çok rahat giyiyor ama hastaneye bence büyük gelir 😊
Aturkk _tugce en iyisi ben cantaya koyuyim ama ilk onu giymesin hemsireye 03 aylık verim en iyisi büyük gelir sonra cocugum komik durmasın😁😁
Derin_Demir Aturkk ne kadar etkili olur bilmiyorum ama ben genelde ayaksız alıyorum büyükte olsa küçükte gelse ayarlanır diye düşünüp