Kbrbydk Bugleminannesi biz 32haftalik olduk en başından beri kısalma var bende. 13haftalikken serklaj oldum. Bir ay düzelir gibi oldu sonra 16.haftadan beri hep 18in altında. Her hafta daha da düşüyordu hep yatmama rağmen. 8 e kadar indi 26haftalikken filan doguracam diye çok korktum. Ama dikişler tuttu galiba. Şimdi de iki uç haftadır 15mm. Doktorum bile şaşırıyor. 34e gelsek yeter bize.az kaldı inşallah
Zebrck Bugleminannesi ay ne mutlu size darısı da bana inşallah🙏🏻 Benim de ayrıntılı da 30 mm ölçüldü 21. Haftada aynı gün başka doktor 36 ölçtü şimdi dinlenmedeyim bir haftadır progestan fitil kullanıyorum cumartesi gidicem inşallah uzamıştır
Bugleminannesi Zebrck inşallah canım fitil gercekten ise yarıyor. Ben ağızdan alıyordum doktor fitil kullan daha çok faydası olur dedi fitil olarak kullandım şükür iyi çıktı 😍 darisi başınıza 😍
Minik-mucizem123 Aynı sorun bende de var Allah yardımcınız olsun. 19 haftamda 28 mm ölçüldü sabah tekrar ölçtüler uzamış dedi bi gece de nasıl uzadı anlam veremedim. Haftaya tekrar muayene olacam insallah uzamıştır. Progestan fitil kullanıyorum suan 😣😣
Damla123- Bugleminannesi benimde 39 du yine de önlem amaçlı progestan fitil kullanıyorum günde bir birde magnezyum da ondan sordum çöl teşekkür ederim
Duamucizem Bugleminannesi b3nde takıntılıyım inan ki iki haftadır yemek yapamaya kalkiuroom bide bi kac kez iki kere dışarı çıktık arabayla yatıyorum hep korkudan doktora göre normal herşey ama benm abimin eşi 23 haftalik erken doğum yapmıştı o plbilinc altımı kötü etkiledi o yüzden takıntılıyım bu konuda yarın için randevu aldım tekrar ölcturcem ıns sağlıklı haberlerle döneriz ins🤗
Bugleminannesi Duamucizem benimde ilk bebeğim düştü o yüzden çok panikliyorum doktora inanmazsam başka doktora gidiyorum biran önce geçse su zamanlar 😀
Duamucizem Bugleminannesi ya ben yanlışlıkla 100 lük almisim progestan iki tane yutuyorum bitene kadar öle devam edecem bitince 200 lük alirim
Gulmartin Bugleminannesi çok iyi zaten progestan ve yatmak iyi gelen tek şey bu durumda ben de yaşadım ama o kadar uzamadı hiç. Sağlıkla alın kucağınıza 🙌🏻