nefeshalis Bnde ne yapicami şaşırmış olmaktayim bizim işimiz sürekli ayak üstü ve birtane oğlum var 4.5 yaşında oda ilgi istiyo acaba çalışa bilir raporumu alsam yoksa izinemi ayrilsam çok karasizim
Lzgpthm nefeshalis bel ve sirt ağrılarım oluyor ama haftama gore normal ağrılar diye düşünüyorum yoruluyorum tabi ama doğumdan sonra daha çok izin kalsın istediğim icin çok şükür diyoruz suanlik🤗
nefeshalis Lzgpthm ewet orası öyle dediniz doğru ben ne yapicami bilmiyorum asilda doğumdan sonra önemli izin ama oglumda ilgi istiyo yoruldugum için ilgilenemiyorum ve kararsizim sizce ne yapmaliyim
Lzgpthm nefeshalis eğer çok kotu hissetmiyorsaniz ve erken doğum riskiniz yoksa çalışabildiği kız yere kadar çalışın doğumdan sonra oğlunuz daha çok ilgi isticektir kardeside olunca her sizin daha çok dinlenmeniz gerekicek o zaman 🤗
nefeshalis Lzgpthm teşekür ederim ewet haklısınız kendimi iyi his ediyorum calisa bildiğim kadarıyla çalışmak en mantiklisi bu olsa gerek