Cemile59 Cuma gününe kadar bebis gelmezse cuma suni sancıyla doğumu başlaticaz dedi doktorum günüm doldu ve bebegin suyu az olduğu için daha fazla bekleyemiyor birde grip oldum çabuk geçmesi icin napabilirim korkuyorum grip doğuma engel mi acaba
Begumlina Cemile59 bende grip oldum üstüne bi de öksürük eklendi benim de 5 günüm var. Sürekli ılık limonlu su içiyorum. Taze portakal suyu bir de günde 1 tane parol içiyorum başka da yapilabilecek bisey yok gibi