Ilk dogumumu fethi beyde yaptim evet hamilelik kısmı guzeldi ama cerrahisi kötü şükrü bey kiloluysan seni resmen öldürüyor ben şuan sami beye gidiyorum zaten yardımcı doçent kendisi şuan için çok memnunum ve ben ebeyim duyduğuma gore sami beyin cerrahisi çok iyiymis