Ebaki Kızlar adetim 4 gün gecti ve bu sabah Sarı akıntım geldi bel agrım var yüzüme ates basıyor terliyorum sürekli hamile olabilir miyim acaba sürekli negtif gördüğüm İcin test yapmaya korkuyorum 😣😣
Zeyk Ebaki normalde gecikmen oluyor mu böyle düzenli mıdır? Ben ateş basması terleme griple acile gittiğimde öğrenmiştim hamile oldgumu ama bir akıntım yoktu her yerim dökülüyordu çok kötü Griptim
Bsrlmnemr Ebaki bende regl olmadan 7 8 gün önce sarı akıntı geldi. Sonrasında hamilelik haberini aldım canım :) inşallah rabbim sanada nasip eder. İdrarında yanma falan var mı onada dikkat et. Bol su iç :)
Ebaki Zeyk burun tıkanıklığı yasadım 3 gün nezle gibiyim kac gündür cnm ne bileyim anlamadım ki ekimde kimyasal yasamıstım
Zeyk Ebaki anladım test yap bakalım yada duzensizse bir iki gün daha bekle Allah'ım nasip etsin inşallah 🙏🙏
Zeyk Ebaki küçük düşmüş mu sanki biraz bilemedim ki canım benim bir test yap ya eczaneye git hem tansiyonunu da şöyle olmadı acile gidersin