K1996 canım öncelikle bünyen çok önemli yani kiminde kolay kiminde zor olur, sonrası da spinal mi genel mi olduğun önemli yani genel olursan uyuyup uyanırsın, spinal olsan herşeye şahit olursun ama hissetmezsin, ben çekiştirmeleri dikişleri falan bile hissetmedim, hissedersen de şöyle düşün saçın kesilirken hissediyosun ama acı yok, öyle bişey yani, sağlıklı doğumlar dilerim