Tugcerasim burcuali38 ay evet ya nasıl günün geçti dediklerinde anlatıyorum okadar çocuk doğurdum hiç duymadım o neymiş oyle
Hlya88 Rabia88 pardon bn oyle okudum demekki bnde sezaryandan snrq normal yapanlari arastiriyormda ondan sordm öyle okumak isime geldi demekki 😂
Rabia88 Hlya88 belirli bir süre geçtikten sonra eğer annenin sağlık sorunu yok ve şartlar uygunsa artık çok yaygın sezeryan sonrası normal doğum
Twinsmother Eylem01 bende geçen hafta bu şikayetlerle gittim. 1 cm açıklık çıktı 3 gün hastanede filan kaldım isterseniz bir doktorunuza görünün.
selingokcenn 38+4 olduk bizde. Ama kızımdan henüz bir ses yok. Doktorum 10 günü daha var dedi. Sonrasında diğer seçenekleri konuşuruz dedi açıkçası biraz moralim bozuldu. 41.haftada normal doğum yapan insanlar olduğunu duyuyorum. Beklemedeyiz😊
Elosh Annesinden ayrılmak istemeyen bir nazlı kız da bende var😊 38+4 olduk 1 hafta daha beklesin azcık daha kilo alsın minik kuşum benim öyle gelsin😊😊 Çok heyecanlı bu bekleyiş.
Elosh Rabia88 3200 gram dün kontrolümüz vardı. Doğduktan sonra birz kilo kaybedebiliyormuş bebekler bu yüzden birazcık daha alsa daha iyi diye düşünüyorum
Rabia88 Elosh evet genelde zaten ultrason ile doğum kilosu arasında -+300 Gr olabiliyormus doktorum öyle demişti