eymenikiom ablam 5 defa sezeryan oldu şükür gayet iyi ve sağlıklı, 7 defa olanı da duydum ben. O kadar çok olması elbette riskleri beraberinde getiriyor ama yine de teknoloji sağlık baya ilerledi, eskisi kadar sorunlar olmuyo çoklu sezeryanda, aklınıza kötüyü getirmeyin siz :))