Merhaba kızlar 5+3 haftalık hamileyim bu cuma keseyi görmeye gidicez, tani bu süre zarfında çok fazla gebelikle ilgili bilgiler okudum. Ama bazen keşke okumasaydım diyorum şimdiden elham yaptım ya sorun varsa ya riskli çıkarsa hep bir stres biliyorm stres bizim için zararlı ama elimde değil. Sanrm ikili test sonucu çıkana kadar rahat edemycem gerçi o testlerde de kesin doğruluk payı yokmuş, gene de insan korkuyor. Bu durumla nasıl başa çıktınız veya benim gibi korkan elham yapabin var mı ? Bu arada 3 aylık evliym 31 yaşındaym ilk gebeliğim.