Buse91 Kızlar yaz aylarında doğan bebişlerinize ne giydirdiniz? İlk zamanlar için uzun kollu zıbınlar tulumlar aldım ama Sonrasın da yarım kollu body tarzı şeyler giyer mi ne kadar zaman sonra giyer? Tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi?
Burcak61 Buse91 Temmuz beş de doğum yaptım on gün uzun kol ince tulumlar galan giydirdim sonra hep sade zıbın giydirdim
Umtays1620 Buse91 canım onlar anne karnına alıştıkları için ilk aralar ısınamaz üşüyebilirler uzun kollu zıbın bildirebilirsin benimde 15 temmuza gelior doğumum Hayriyla alırız kucağımiza insallah
Burcak61 Buse91 rica ederim yazın kalın battaniye bile örtmeyin çocuklar ilkten terleyemedikleri için sıcaktan bunalıp ağlıyorlar ben bu durumu 10 gün sonra farkettim 😂 bissürü zıbın alın hatta büyük büyük alın zaten erken büyüyorlar
Buse91 Burcak61 tecrübesizlik işte🤷♀️😅 bende ince penye battaniye müslin örtü tarzı şeyleri kullanmayı düşünüyorum. Zıbınlar kısa kollu muydu peki yoksa uzun kollu ince olanlardan mı kullandınız?
Buse91 Umtays1620 ilk zamanlar için bende uzun kollu penye tulumlar zıbınlar aldım😇 sonrası için kafam karıştı evimde sıcak oluyor çünkü yazın🤷♀️ Amin canım sağlıkla gelsinler inşallah👼🤲