Merhaba kızlar, ben instadan bebek çikolatası sipariş verdim vipbebekcikolatasi ndan fakat rezalet çıktı! Beyaz kağıt kaplıydı kağıtlar çizik çizik geldi. İade etmek istedim kabul ettiler fakat bu sefer kargoyu bana ödetmeye kalktılar. O para sizden çıkacaktır dediğimde umarım sizden çıkar deyip beddua ettiler! Hamiş hamiş sinirimiz bozdular. Almayı düşünen 1 kişiye bile engel olursam şuan mutlu olucam gerçekten kimsenin ekmeğiyle oynamak istemem ama yaptıkları çok can sıkıcı.
Bana bebek çikolatacısı lazım tavsiyeniz var mıdır?