Merhaba hanımlar 😍 40 haftalık oldum tam. Düzenli sancım var ama aşırı hissetmiyorum doktor doğum sancısı dedi çok düzenli dedi. Ama 1 cm açılma var. Meryem ana otunu şimdi suya koyayım mı sizce? Açıklığa etki eder mi? Şuan ihtiyacım olan şey açıklık ve dua 🥰🥰🥰