4 gündür bazen idrar sonrası bazen ayağa kalkıp yürüyünce şeffaf su şeklinde sıvı geliyor iç çamaşırımı pinpon topu kadar ıslatır. Günde 2-3 defa . Doktora gittim suyun iyi dedi. İdrar tahlilimde temiz . Fitil verip gönderdi. Siz de başına gelen var mı kızlar nolur yardım korkuyorum. Burda yazanlar olmuş turnusol testi falan , bazı kişilerin böyle başlayıp birden suyu gelmiş ve bebekleri yaşamamış bebeğim
daha çok küçük korkuyorum