Rbidrmz hamilelik dışında da bence her şeyin fazlası zarar, kararında içtiğimiz sürece sanmıyorum bir şey olmaz 🤷🏼♀️ zaten yemeyi içmeyi geçtim artık disarida soluduğumuzz havada bile zarar var, oksijenimiz az, agaclarimiz yok 🤷🏼♀️her yer fabrika,ev, inşaat. Organik zararsız seyler yok denecek kadar az bence o yüzden Yani canın ne çekiyorsa kararında tüket arkadaşım ben öyle yapıyorum afiyet bal şeker olsun🌸😘