kelebek12345 ya kızkardeşim, senin dilin yok mu ? Allah peygamber aşkına. Ya ben gebeyim, tehlikem var, ayakta duramıyorum, siz oturun de geç odana bir iki akşam yap bakalım duruyorlar mi. Çek eşini kenara konuş. Larinizi esirgemeyin ya. Sonra içinize dert oluyor, sıkıntı oluyor. Bırak onlara dert olsun. O çocuğa bir şey olursa rabbim korusun ağlarsın başını duvarlara vurursun niye sustum diyede iş işten geçer. Bilemiyorum tedavi mi gördün hamile kaldın, yoksa hiç beklemeden mi gebe kaldın ama kıymet bilin. Biz kendimizi parçalıypruz.bebek sahibi olalım diye. Lütfen susma, kimsenin boyunduruluğu altında değilsin.ezdirme kendini sende bir annenin bir babanın evladısın.