Aselikram
normal normal bebrğin zaten senin depolardan besleniyor nasılsa 😁
sen kendine dikkat et yeter. Kilo almak sağlıklı bir şey değil ki toplam 11 kilo alarak hamileliğimi tamamladım son üç ayda aldım onuda. 30 kilo alıp 2,5 kilo Bebek doğuran arkadaşlarım vardı.