Kızlar bugün gittim detaylı ultrosan için doktor osman bozkurta berbat detaylı ultrosan burda yok dedi o yükümlülüğü almıyoruz biz dedi o gibi isler daha sonrasında mahkemeye kadar gidiyor dedi cart dedi curt dedi ultrasondan kendi bakiyi bebeğe ben göremiyorum annemi de içeriye almadı beş para etmez kan idrar testi dedi cıktı deli oldu çıktım geri geldim detaylı ultrosana giren var mı o hastanede yoksa gerçekten yokmu