Gulfem07 bende ilk doğumumda genel olmuştum.ama benim için çok konforlu geldi bana hemen ayıldım,sonrasında hemen kalktım yürüdüm çok çabuk atlattım,sütümde hemen geldi yani çok rahattım şimdi 2.ye olucam doktorum spinal dedi ama ben yine grnrl istiyorum mesela 🌸🤗