Bazen peş peşe çok post açılıyor. Senin ki arada kaynamış olabilir. Nazende aynı soru defalarca soruluyor üstelik yorum yazınca da hakaret falan ediyorlar (şeker yuklemesi, tarama testleri, aşılar yapmayanlar yapanlara satasiyor yada tam tersi)
Bazen de gercekten doktora danisilmasi gerekilen konular soruluyor elzem durumlar( kanama, şiddetli ağrı, bebeğin suyu mu? ) Yani bir con nedenden dolayı cevap almamış olabilirsin. Ama benim bilgim dahilinde bir konu olsaydı ve ana sayfada görseydim sanıyorum ki cevap yazardım sağlık sonuçta.