Hahhsueoe Kızlar hayırlısıyla bir Oğlum olucak 14+4 olduk isim olarak Poyraz istiyorum sizce nasıl😊👶🏻
Mavi_ Hahhsueoe bende 35 haftalık hamileyim. Oğlum olacak hayırlısı ile bizde poyraz da karar kıldık 🥰🥰 ben çok beğeniyordum eskiden beri çok asil geliyor duyunca flan 🙏🏻🙏🏻
Minnakmucizemm Hahhsueoe yaaa çok güzel benimde en büyük isteğimdi oğlum olursa poyraz koymak çünkü soyadımız ESER uyumlu olmasını istiyordum ama etrafımdaki bütün poyrazlar çok yaramaz korktum valla vazgeçtim o isimden😂 ama çok begeniyorum ya 😍
Sibelilhami Hahhsueoe hayırlı uğurlu olsun güzel işim poyraz bizimde işim belli olursa düşündüğüm isimler arasında 😊😊🙏🏻
Hahhsueoe Sedaduran amin hepimiz hayirlisiyla saglikli bi sekilde kucagimiza alalim evlatlarimizi🥰 🤲🏻
Hahhsueoe Minnakmucizemm hepsi ayni olucak degil ya canim gönlunden geceni koy sen genede icinde kalmasin😂
Aysu2626 Minnakmucizemm benmde oğlum olacak inş 38+1 şu an Eser adı olacak çünkü soyadına uyumlu die düşündük eser eseroğlu🙃
Derin_Demir Hahhsueoe benim eşiminde zamanında çok istediği bir isim.Ama kızım oluyo 😊 ismiyle yaşasın
Derin_Demir Hahhsueoe kısmet dicem 🙈 pek niyetim yok ama🙈 bir taneyi hayırlısıyla hakkıyla büyüteyim de bü Türkiye şartlarında
Karadenizf Ne güzel istediğiniz ismi koyabiliyorsunuz ben de Poyraz kuzey bu isimleri çok istemiştim ama soy ismimiz karadeniz 😊
Karadenizf Hahhsueoe imreniyorum 😊😊 biz de bulacağız sade bir isim bakalım daha cinsiyet belli değil😁😁
[silindi] Hahhsueoe vayyy cok havali cocuk 1.0 onde şimdiden Allah sag salim kucagina almayi nasip etsin bende 12 haftaligim kizimizi bekliyoruz ismide Asel olucak Allah nasip ederse❤️❤️
Hahhsueoe [silindi] Rabbim hayirlisiyla kucagimiza almayi nasip etsin insallah canim ismiyle yaşasın küçük prenses 🥰
Meralll59 Hahhsueoe ismiyle yaşasın .yalnız poyraz diye bi yeğnimiz var çok çok yaramaz.çocuk birazda ismi taşırmış.bilginiz olsun😁