6+4 te gittiğimizde tek kese tek kalp atışı vardı az önce doktordan geldim tahliller için devlet hastanesine gittim fakat şok geçirdim iki kese gördüğünü söyledi doktor fakat diğerinin içi daha dolu değil 2 hafta sonra anlaşılabilir dedi böyle bi durum yaşayan varmıı?kafam çok karıştı bilgisi olan varsa çok sevinirim 😊bi yandan çok sevindim fakat bi yandan da boş olması korkuttu diğeri haftasıyla uyumlu hiçbir problem yok 8+1 haftalık