İki gündür suyum sızıyomuş ben idrar kaçıyorum ve ya akıntı sandım sonradan renksiz ve kokusuz olduğunu anladım kontrol amaçli gidim dedim suyum geliyomus azalmış da çocuk kanalda değildi sancım acilmamda yoktu sezaryen olucam dualarınızi eksik etmeyin 🙏🏻😇