Selenayokcu Hpv virüsü ile karşılaşan var mı ? Hamilelikte nasıl oluyor test yapıldıgında negatif olursa normal doğum oluyor mu ?
Gulbebek Selenayokcu hpv vücuda bir kez girdiğinde sürekli vücutta kalıyor daha sonra geçme durumu vs yok yani.
Erenveannesi Selenayokcu siğillerin genitalde büyük ve yaygın olması gerekiyor normal doğuma engel olabilmesi için. Bende 1 tane küçük var doktor kontrol etti geçen hafta ve sıkıntı yok dedi.
Guzelllll Selenayokcu canm suan bende sigil var 15 haftalikken 1 tane ile cikti ve cogaldi test yaptirdim tipleme testti falan hic bsy cikmadi ama genital bolgedw oldugu icin dogum esnasinda kanayip cocuga bulasabilir diye sezeryan olacagim subat 12 de
Tubaengin Dr. Söylemişti... Bu tarz virüslerde bebeği sezaryen ile alıyor ki doğum kanalından geçerken bebeğe bulaşmaması için. Çünkü kese dışına çıktığında rahim bölgesinde yüzü ağızı temasla bulaşır demişti. Kişide olsada olmasa da testleri yapıyorlarmış.
Humi Gulbebek aktif ve pasif oldugu donemler onemli evet hep vucudumuzda var ama negatif cikti son yaptirdigim testte onun ocin normal dogum yapabilioyrmusuz. Yine en dogru karsri kendi doktorunuz verir tabi benimki oyle dedi
Selenayokcu Erenveannesi peki siğil olmadıgında normal doğum olmuyor yne demi cunku virus vucütta oldugu için
Erenveannesi Selenayokcu hayır öyle bir durum yokmuş yani bebeğin doğarken o genital siğillere değmemesi gerekiyor bu yüzden normal doğum önerilmiyor. Boynunuzda koltuk altlarınızda varsa normal doğum yapabilirsiniz önemli olan genitalde yaygın ve büyük olmaması. Ben de endişelendim geçen hafta doktoruma sordum da bu açıklamayı yaptı 😊
Selenayokcu Erenveannesi ozaman çok sevındım 🙈 bu bir umut oldu bana tesekkur ederm çunku benım siğillerim hem arka bölgedeydı hemde bkaç ay once cildyeye gttgmde verdıgı kremle gectı bidada olmadı ama ben nette okudumki bu siğil cktysa virüs vucutta mevcut ve rahimden ckarken cocuga bulaşıyor 🙄
Erenveannesi Selenayokcu yok yok interneti takmayın orası gerçekten moral bozucu. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 😊
Gulbebek Humi ilginç çünkü ben 10 yıl önce geçirdim on yıl içinde de hiç aktif olmadı. Buna rağmen doktorum riske atmaya gerek yok çünkü her halukarda virüs vücutta dedi.
Humi Gulbebek valla benim ilk gebeligomdeki doktorumda simdiki doktorumda aynisini soyledi. Bende ilk pozitif ciktiginda kolposkopi yapildi ve sonra negatif cikti negatifse tabiki normal dogum yaparsin Birde doktorunuzun sezeryan yanlisimi normal dogumcumu olmasi onemli
Gulbebek Humi Yanlı bir tarafı yok anne ve bebek için hangi yöntem uygun ise onu öneriyor şahsen doktoruma güvenim tam bu konuda. Ben de mantıklı buluyorum açıkçası her ne olursa olsun riske atmaya değmez
Selenayokcu Guzelllll gecmıs olsun saglıkla kucagına alırsın insallah 27 sinde gdecem tarama testi için ozaman söyleyeym dyorum doktora tesekkur ederm
Guzelllll Selenayokcu sanada gecmis olsun canm hic riske atma ben 2 tane normal fogum yaptim biri7 yasinda biri 4 suan ucuncuyu bekliyorum 26 gunumuz kaldi ama nasip degilmis.