Nasıl anlatılır bilmiyorum ama 7 haftalık hamileyim geçen hafta doktora gittim kanallarda az kanama var düşügün önüne geçmek için ilaç yazıyım dedi (CRINONE)vajinal jel verdi ama içinde top top haline geldi böyle mi olması gerekiyor bilgisi olan var mı veya kullanan