Kızlar geçen ay dört gün geciktim test yaptım negatif çıktı yarım saat geçti adet oldum bu ay kan pıhtılaşması çıktı o yüzden adetime daha 5 gün varken kan verdim negatif gördüm 1 saat sonra adet oldum yani bune perhiz bu ne lahana turşusu biz kafaya taktıkça vücudumuz bizle alay ediyor artık ara veriyorum üç gündür diyete başladım kendimi çok iyi hissediyorum bir kaç ay sonra tekrar deneme başlıca tabi bu sırada pıhtılaşma için doktorla görüşcem, bu ay formda hep sonuçlar negatifdi ☹️Canlarım inşallah hepimiz bir gün mucizemize kavusucaz..