Merhaba arkadaşlar ben 12+6 dayım 4 gün önce doktor folik asiti bırakıp mom Vitali kullanmaya başlamamı söyledi . Bugüne kadar tek bir sefer bile bulantı olmamıştı fakat bunu kullandığım günden beri iyi değilim sürekli midem inflak ediyor , aranızda kullanıp böyle olan var mı acaba