Emine63 Şakın kaşımayın kuruluktandır büyük ihtimalle bol bol nemlendirin fayda etmiyorsa değiştirin nemlendiricinizi ben de 15 haftadayım bayağı kaşınıyordu arkadaşıma dedim sakın kaşıma hemen çatlar kaşıdığın yerler dedi bu arada ben bebe yağı sürüyordum şimdi bio oil sürüyorum kaşıntı azaldı eğer kaşıntı olursa da parmak uçlarınızla ovun