Bir türlü karar veremiyoruz 🤷🏻♀️
Kubs ikiside çok hoş
Kubs bence de Nil doğa çok guzelmis
İkisini de beğendim 🌸
Oykutoskuzey iki isim olarak söylediniz galiba 🐣 fakat biz iki isim koyma taraftarı değiliz 🌿
Kubs evet iki isim demiştim ben . Ama tabi doğa daha güzel ömürlü olsun inşallah 🙏🤗
Doğa ✌🏻
Nil