Aysegulyeter inşallah içini ferah tut sen yine de. Hamilelikte tek zararlı bir şey varsa o da stres üzüntü doktorun yok diyorsa yoktur. Dediklerini yap tüp bebek veya doğal yolla da olsa bebeklerimiz Allah’a emanet karnımız da sen ne yaparsan yap bazı olacakların önüne geçemezsin maalesef.