Kızlar 24. Haftamdan beri ters bebeğim 38+2 yim yarın kontrolum var doktor zor döner demişti dediği gibide oldu son 12 günüm ama 39. Haftada alabiliriz demişti, bense kendi geleceği güne kendi karar versin istiyorum ama tabi bı sakıncası yoksa yarın netlesicek, normal doğum sürecini yaşamak istemiştim ama önemli olan bebeğimin sağlığı o iyi rahat olsun yeter 🙏 sağlıkla kavusalim hepimiz 🙏