Hamileliğimden önce yüksek tansiyon problemi yaşıyordum şimdi 17+5 haftalık oldum. Hamileliğimin başından itibaren tansiyonum ara ara yükseliyor. İlaç da kullanıyorum düşürmek için. Acaba normal doğum yapabilir miyim tansiyon sorunu yaşarken. Bilgisi olan başına gelen var mı?