Tüp bebek tedavisi ile gebe oldugumu öğrendim beta değerlerim çok güzel artış gösterdi hersey yolundaydı dün kontrolüm vardı 6+1 haftalık dediler ama kese gözükmedi tüp bebek oldugu için geç döllenme falanda olmaz dedi doktorum dış gebelik dedi test yaptı tekrar 6000lerde çıktı değerim kaç olması gerektiğinide bilmiyorum çarşamba tekrar çağırdı çarşamba netleşicek ama hiç umutlanma olsa olurdu kese dedi daha önce dış gebelik geciren varsa yardımcı olabilir mi