Nisaanne Bugün şeker yüklemesi yapıldı ve sonucu yüksek çıktı(225). Yarın iki kat yükleme yapılması gerektiğini söyledi. Moralim çok bozuldu. Şekeri çıkan ve saglıklı bebegini kucagina alan var mı?
Pcdshn Nisaanne çok geçmiş olsun 🙏🙏 korkmayın, tabi ki şimdi diyet, insülin ne uygun görülürse başlarsınız, o kadar şeker hastası hamile var, Bebeğe geçmesi önleniyor, telaş etmeyin, öğrenmişsiniz, güzel bir adım, şimdi tedavi.. Allah şifa versin 🙏 🙏
firdevs Nisaanne benimde 146 çıktı ama yükleme istemedi açlık tokluk istedi sadece cuma günü gitcem bakalım ne diyecek korkuyorum inşallah bebeklerimiz sağlıkla doğarlar 🙏🙏
firdevs B8use sabah aç gideceksin kan alacaklar sonra içeceği içip 1 saat sonra tekrar kan vereceksin yani açlık tokluk o oluyor 😊