Kızlar dün lekelenmem oluyo diye yazmıştım. Aksam acile gittim ultrasonla baktılar henuz erken oldugu icin kalp atışını duyamadık ama doktor bir sorun gozukmuyo hersey guzel gözüküyor. Kesen dolu ve hareket halinde kendini kontrol et eger kanaman kırmızı olursa aktif kanama olursa ve sancın olursa mutlaka gel dedi. Kalp atışını almadan poligestoron baslayamiyoruz dedi. İnsallah bi sorun cıkmaz dus edin lutfen ve benim gbi sorun yasayan var mi aranizda.