38+2 yim hamileliğimin ilk gününden beri gunder 1 fincan türk kahvesi içiyorum aynı gun icinde bazen çayda içiyorum 2-3 bardak bazen içmiyorum ama türk kahvesi hiç sasmadi, doktorum sorun yok o kadardan dedi, günlük 200 mg kafeini geçmeyin, maşallah bebeğimde ne düşük kiloda oldu nede doktorum sağlıksız dedi Allah'a şükürler olsun 🙏