Şimdi buraya yazarlar aa aynı olur mu şöyle böyle sanki doktorunuz değil de burdakiler diploma sahibiymiş gibi. Doktorunuz gerek görmediyse gerek yoktur. Şeker yüklemesi herkese yaptırılmaz ve herkesin kesinlikle yaptırması gereken bir şey değildir. Ben ilk gebeliğimde yaptırmıştım sonrakilerde doktor gerek duymadı ve sadece açlık-tokluk şekerine baktı. Yani durumunuzu en iyi bilem doktordur. Doktorunuza güvenin burdaki doktor olmayan insanlara değil 😊