Ben 12+3 hamileyim ilk haftalarda benim de çok oluyordu kasıklarım ağrıyordu adet ağrısı gibi alttan ağrı giriyordu ki hala ara sıra kasıklarıma ve aşağıya ağrı giriyor korkulacak bişey yok doktoruma sormuştum bende vücudun yeni bir şeye alışıyor sonuçta bebek yerleşiyor rahmin genişliyor ağrı olması normal korkma demişti için rahat olsun 😊