Sudeee07 Busraasari ah bende öyle derdim hap içmekten nefret ederim küçücük folik asitide ihmal ederdim 3. Ayımız bitti vitaminlere başladı şimdi kocaman haplar başlayamadım ona da daha nasıl içerim bilmiyorum 🙈🙈